wtorek, 22 października 2013

Zjadliwa czerwień i jadowita zieleń czyli balsam dla oczu

Dzisiaj notka, którą obiecałam - o mojej szałowej sukience paskowej, którą kupiłam specjalnie na powitanie Perlity. Dlaczego paskowej? Bo jest skręcona z pojedynczego paska materiału!! To ostatni krzyk mody. Zobaczcie sami:


Robi wrażenie, co? Jak widzicie, w tym outficie postawiłam na szalone kontrasty, no i się opłaciło. Btw, ta słodka poza ze skręconym kolanem to specjalnie. Niestety nie potrafię zrobić "V" z moich paluszków w prawej łapce,więc będziecie musieli to "V" sobie wyobrazić :(


Myślę, że moja nowa spinka wspaniale współgra z czerwienią sukienki. Żółty kwiatek dodaje koloru tej smutnej jesieni! A w tle metalowe drzewko, bo lubię łączyć nowoczesność z klasycznymi formami.


A tutaj lewitująca Cottina w naturalnym habitacie, jak powiedziała Perlita.♥ Wyglądam, jakby mnie porywali kosmici, co nie? Wcale bym się nie zdziwiła, gdyby naprawdę mnie porwali. Patrząc na filmy to przydałoby im się trochę stylu, a nie tak z gołym tyłkiem latać albo w jakiejś folii od kanapek...


Wiecie, że kocham zwierzątka? Szczególnie jak są metalowe jak ten ptaszek i nie mogą zrobić kupki na moją szałową sukienkę. Zwróćcie uwagę na buty. Chociaż sukienka jest zbita, wybrałam do niej ażurowe buciki. Nie dość, że kontrast kolorów, to jeszcze formy!!


I znów ptaszek, tym razem z niesamowitymi, jadowito-zielonymi butkami. Przyznaję się, że pożyczyłam je od Perlity, ale naprawdę nie mogłam się powstrzymać. Pasują przecież idealnie!



Musiałam Wam pokazać z bliska to wykończenie. Zadziorna szarfa i zapinka stylizowana na złotą agrafkę. No po prostu brak mi słów, pełen glamour!


Taki bonusik z bardziej romantyczną wersją mojej fryzurki! Jak się Wam podoba?

Teraz szykuję coś naprawdę specjalnego! Na pewno jeszcze nie słyszeliście o kosmetyku, który Wam przedstawię... Zobaczycie sami już niedługo...

Podsumowanie:

Sukienka - Matriarchal World, 232 duże pieniążki
Spinka do włosów - Monster Preciosa, 32 duże pieniążki
Buty - jakaś dziwna firma z Meksyku, spytajcie Perlity, bo ja nie umiem napisać tej nazwy :(
Mitenki - Tani Armani, 5 małych pieniążków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz