poniedziałek, 7 października 2013

Cześć kocice i kocury!

Tu Cottina Plamka, będę dla Was pozować, wyginać się śmiało, pocałuję Was parę razy przez obiektyw, no i trochę popiszę. Na początek poznajcie must be tej jesieni - herbatę z rumem. Wiecie, że rum wyszczupla? Nie? No to już wiecie, więc biegnijcie po niego do sklepu! A tymczasem, specjalnie dla Was, sesja z moją ulubioną, ale pustą już *chlip*, filiżanką.


Co myślicie o mojej apaszce? Czyż nie jest urocza tak zawiązana prawie na kokardkę? Ten pattern na niej przypomina mi trochę bluszcz wokół nagrobków... Ach, rozmarzyłam się. Macie tu też dobry widok na mój śliczny ogonek i uszka :3


Jak kupowałam te szałowe buty w Monster Preciosa to normalnie powiedziałam kobiecie za ladą, że bym za nie mogła zabić! I dostałam zniżkę ♥ 


Nigdy nie znudzi mi się słodki róż połączony z mięsistym fioletem. To taki set, który chyba w każdym kroju wygląda oszałamiająco!


Przy okazji, kolor moich włosów jest całkowicie naturalny i nigdy go nie zmienię! To tak na wypadek, gdybym znowu miała wysłuchiwać, że lepiej byłoby mi w czerni, phi. 

Małe podsumowanie dzisiejszej notki:

Apaszka - Monster Preciosa, 10 dużych pieniążków
T-shirt - You Gotta Have It, 14 dużych pieniążków
Spódniczka - Tinnie Winnie, 20 dużych pieniążków i 10 małych
Szpilki - Monster Preciosa, 58 dużych pieniążków
Mitenki - Tani Armani, 5 małych pieniązków

Nie zapomnijcie zalajkować mnie na fejsbuku, obserwować przez bloggera i follołować przez bloglovina! W następnej notce poznacie moją pupilkę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz